20100521

Aγάπες Μου!@#$$%%^^*(*&^%

Στουντην Μεσόγειο έχουμε ήλιον, θάλασσαν, πράσινο, ερείπια με σφραγίδα της ουνέσκο ΚΑΙ υπερβολικήν αγάπη για όλον τον κόζμον!


Πάω σήμερα για ακτινογραφίες...έρχεται η γιατρός φωνάζει τ' όνομα μου.

Χαιρετούρες σε πληθυντικό και απόσταση ευγενείας....
στα δύο λεπτά από κυρία τάδε που με παρακαλούσε να καθίσω και να βγάλω τα παπούτσια μου
έγινα η "τα πόδια σε τούντην θέση αγάπη μου" , "αγάπη μου τώρα γύρνα στο πλάι που την δεξιάν μερκαν" κοκ.

Μετά πάω να πληρώσω. Πληθυντικός ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ και ΑΠΌΣΤΑΣΗΣ από μένα
"καλό αγάπη μου..." η ταμίας

Προσφάτως ήμουν η αγάπη ενός τροχονόμου :D

Επίσης ένας κύριος σε υπηρεσία φετ-εξ έβαλεν μου τς φωνές και με επέπληξε που του έκαμα παρατήρηση για την κάκιστη επαγγελματική συμπεριφορά και εξυπηρέτηση διότι δεν θα του πω εγώ η μιτσιά τζίνου που είναι  50+ χρονών άντρας για Tον Eπαγγελματιζμόν. Μετά είδεν το λάθος του τζαι έγινα η....
ΑΓΆΠΗ του...

ρε μεν με αγαπάτε...μόνον ανεχτείτε με τζαι δείξετε τζαι λίον επαγγελματιζμόν

[Ομολογουμένως τούντο πράμα με τα αγάπη μου
, κούκλα μου, μάνα μου κλπ κάθε φοράν που μου συμβαίνει αναγκάζει με να προσπαθώ να συγκρατήσω τα γέλια μου διότι πάω τζιαμέ (σε γραφεία, ιατρεία, κλπ) τζαι περιμένω να με αντιμετωπίσουν με επαγγελματιζμόν...αλλά τελικά αγαπούν με πολλά....τζαι εν χαριτωμένο...που εν κρατούνται τα προσχήματα...αλλά δυστηχώς...τούτον απλώς θυμίζει μου πως εν κρατούνται ούτε τα προσχήματα...]

ούφφου ππιον
, συγχωρέστε με ρε αγάπες - εν βρέθεται η ίσσια μου!

3 σχόλια:

aerostatik είπε...

love will tear us apart...

Aceras Anthropophorum είπε...

: )

ALm είπε...

αι λαβ γιου μποθ

;)

Things Past

Not a Waste of My Time