20090202

+/- ~> InconsequentiaL



5 σχόλια:

Aceras Anthropophorum είπε...

Δεν ξέρω που μου εντζίσαν τα ηχητικά κύμματα που φκάλλουν τα βιτεούθκια που έβαλες, αλλά μου επροκάλεσαν ΑΓΑΛΙΑΣΗΝ ανωτάτου βαθμού.

ALm είπε...

:)

__~__~__~__~__
στα 2λεπτά μετά τα συγκεκριμένα βίντεα τζαι ενώ ακόμα έπαιζα, εκατεφτασε ένα πούλμαν με καμπόσους τουρίστες: ανταν τζιάκουσα τον θόρυβο, είπα πουμέσα μου εις άπταιστην κυπριακήν: fuck! αλλά μετά εγύρισα τζαι είδα να προπορεύονται των υπολοίπων τρεις κόρες φωναχτές τζαι χαρωπές εκ των οποίων η μια μου χαμογέλασε τόσο γλυκά που θυμούμαι την φάτσαν της, τζαι τότες είπα -εις απταίστην panda- νταξ THAT moment's gone, αλλά τζαι τούτη εν μια χαρά.

Nomad είπε...

Μηπως βρήκες το ασπρόμαυρο βοτσαλο Δαλματίας μου;;;;

ALm είπε...

δεν το έχασες αφού.

lennuu είπε...

υπνώτισες με!

Things Past

Not a Waste of My Time